Handelsbetingelser

Betaling

Flowus ApS modtager betaling med Dankort/VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard og MobilePay online. Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes.

Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er incl. moms.

Flowus ApS bruger en godkendt betalingsserver (Reepay / Clearhaus), der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.

 


Levering

Flowus ApS sender pakker alle hverdage, samt også oftest lørdage og søndage. Så længe ordren er modtaget inden kl. 17:00 så kan vi nå at indlevere den til afhentning samme dag.

 


Reklamationsret

Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.

Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet / ydelsen.
Flowus ApS vil dække returneringsomkostninger i et rimeligt omfang.

Ved returnering
Rettes henvendelse til og reklamationer sendes til:

Flowus ApS
Rugvænget 11
7870 Roslev

*Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav.

 


Refusion

Hvis der er aftalt refusion, så sættes pengene tilbage på det kort der blev brugt da handlen fandt sted.

*Vær opmærksom på, at det er banken, der bestemmer, hvornår pengene overføres til kortholderens bankkonto.
Refusionen tager normalt 2-5 dage, men kan tage helt op til 10 dage.
Desværre kan processen ikke gøres hurtigere.

 


Fortrydelsesret

Der gives 14 dages fuld returret på varer købt i vores Webshop.
Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren.
Returneringsomkostninger skal du selv afholde.

Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter købet og fra fortrydelsen skal I senest 14 dage efter returnere forsendelsen.

Meddelelsen skal gives pr. mail på [email protected] I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. Du kan også vælge at benytte vores standard fortrydelsesformular og sende med retur. Den finder du her (FORTRYDELSESFORMULAR)

Varens stand, når du sender den retur
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

 


Klagemuligheder – oversigt og links:

Har du en klage over et produkt, købt i vores Webshop, kan der sendes en klage til:

Center for Klageløsning
Nævnenes Hus, Toldboden 2
8800 Viborg

Du kan klage til Center for Klageløsning via Klageportalen for Nævnenes Hus: https://kpo.naevneneshus.dk/

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.

Platformen findes her: http://ec.europa.eu/odr
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: [email protected]

Ofte stillede spørgsmål!

Forsendelse sker altid inden for 1-2 dage.

Ordrer afgivet inden kl. 17:00 på hverdage stræber vi dog altid efter at få sendt samme dag.

Danmark: 1–2 hverdage.
EU: 1–10 hverdage.
Resten af verden: 1-2 uger.

*Opstår der forsinkelser med GLS eller PostNord (fx omkring jul) kan Flowus ikke drages til ansvar

Der er altid Gratis fragt på ordrer over 999 kr.

 

Ellers så er priserne på fragt følgende:

GLS pakkeshop: 39 kr.
Arbejdsplads: 39 kr.
Privat med GLS omdeling: 59 kr.
Privat med Post Nord omdeling: 79 kr.
EU og resten af verden: 59 kr.

Vi gør hvad vi kan for at undgå fejl, men desværre så sker det engang imellem.

Har du været så uheldig der mangler en vare eller der er kommet en forkert vare med i din pakke så kontakt os på mail: [email protected]

Når du kontakter os så tilføj dit ordrenummer, det gør processen meget lettere og vi kan hurtigere komme i mål.

Har du ikke modtaget din pakke?

Send os en mail og vi skal prøve at finde din pakke hurtigst mulig så du kan få dine vare

[email protected]

Ønsker du at returnere et produkt?

Hvis du skifter mening eller ikke er tilfreds med dit køb, kan du returnere din bestilling inden 90 dage fra købet og få en fuld refusion for produkterne. Bemærk, at dine produkter skal være uåbnede.

Hvis det er tilfældet så er vi naturligvis kede af det, men det er helt ok – hos os har du altid 90 dages bytte og returret!

Send os en mail på [email protected]

Vil du vide mere om vores Cookie- og privatlivspolitik?

Du kan finde vores Cookie og privatlivspolitik her

Har du spørgsmål så send os endelig en mail på [email protected]