Handelsbetingelser

flowus_pattern_1

Betaling

Flowus ApS modtager betaling med Dankort/VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard og MobilePay online. Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes.

Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er incl. moms.

Flowus ApS bruger en godkendt betalingsserver (PensoPay / Clearhaus), der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.


 

Levering

Flowus ApS sender pakker alle hverdage, samt oftest også lørdage og søndage, så længe ordren er modtaget inden kl. 16:00, så kan vi nå at indlevere den til afhentning samme dag.


 

Reklamationsret

Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.

Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet / ydelsen.
Flowus ApS vil dække returneringsomkostninger i et rimeligt omfang.

Ved returnering
Rettes henvendelse til og reklamationer sendes til:

Flowus ApS
Rugvænget 11
7870 Roslev

*Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav.


 

Refusion

Hvis der er aftalt refusion, så sættes pengene tilbage på det kort der blev brugt da handlen fandt sted.

*Vær opmærksom på, at det er banken, der bestemmer, hvornår pengene overføres til kortholderens bankkonto.
Refusionen tager normalt 2-5 dage, men kan tage helt op til 10 dage.
Desværre kan processen ikke gøres hurtigere.


 

Fortrydelsesret

Der gives 30 dages fuld returret på varer købt i vores Webshop.
Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren.
Returneringsomkostninger skal du selv afholde.

Fortrydelse skal anmeldes til os senest 30 dage efter købet og fra fortrydelsen skal I senest 30 dage efter returnere forsendelsen.

Meddelelsen skal gives pr. mail på mail@flowus.dk. I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. Du kan også vælge at benytte vores standard fortrydelsesformular og sende med retur med vores ReturPortal. Ellers så finder du returformularen du skal udfylde, lige her (Retur / fortrydelsesformular)

Varens stand, når du sender den retur
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.


 

Klagemuligheder – oversigt og links:

Har du en klage over et produkt, købt i vores Webshop, kan der sendes en klage til:

Center for Klageløsning
Nævnenes Hus, Toldboden 2
8800 Viborg

Du kan klage til Center for Klageløsning via Klageportalen for Nævnenes Hus: https://kpo.naevneneshus.dk/

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.

Platformen findes her: http://ec.europa.eu/odr
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: mail@flowus.dk

Ofte stillede spørgsmål!

flowus_pattern_6

Forsendelse sker altid inden for 1-2 dage.

Ordrer afgivet inden kl. 16:00 på hverdage stræber vi dog altid efter at få sendt samme dag.

Danmark: 1–3 hverdage.

*Opstår der forsinkelser med fragtfirmaet, i dette tilfælde DAO (fx omkring jul) kan Flowus ikke drages til ansvar

Her er vores fragtpriser indenfor Danmark og du har følgende leveringsmuligheder:

DAO til pakkeshop:
DKK 39,- (Fri fragt for ordre over 400,-).

DAO hjemmelevering:
DKK 49,- (Fri fragt for ordre over 400,-).

Afhentning direkte hos os: 
Gratis. Du må gerne komme uanmeldt, men tag og aftal et tidspunkt med os, hvis du vil sikre dig vi er hjemme.

Vi gør hvad vi kan for at undgå fejl, men desværre så sker det jo engang imellem.

Har du været så uheldig at der mangler en vare eller der er kommet en forkert vare med i din pakke, så kontakt os på mail: Mail@flowus.dk

Når du kontakter os, så tilføj meget gerne dit ordrenummer, det gør processen meget lettere og vi kan hurtigere komme i mål.

Hvis du ikke lige kan finde dit ordrenummer, så tøv endelig ikke med at skrive alligevel, vi skal nok finde en løsning.

Har du ikke modtaget din pakke?

Send os en mail med lidt information og vi skal prøve at finde din pakke hurtigst mulig, så du kan få dine vare! Du kan tilføje dit ordrenummer for at gøre processen hurtigere.

Mail@flowus.dk

Ønsker du at returnere et produkt?

Hvis du skifter mening eller ikke er tilfreds med dit køb, kan du returnere din bestilling inden 30 dage fra købet og få en fuld refusion for produkterne. Bemærk, at dine produkter skal være uåbnede og i original stand når vi modtager dem.

Hvis det er tilfældet at du vil returnere, så er vi naturligvis kede af det, men det er helt ok – hos os har du altid 30 dages bytte og returret!

Brug vores ReturPortal

Eller send os en mail på mail@flowus.dk

Vil du vide mere om vores Cookie- og privatlivspolitik?

Du kan finde vores Cookie og privatlivspolitik her

Har du spørgsmål så send os endelig en mail på mail@flowus.dk

HUSK
Mors dag

Til og med søndag den 14 maj.
Kan også afhentes i shoppen hvis du er sent ude!

-20% på det hele!